Darbinieku iesaiste zīmola atpazīstamībā un lojalitātē

Darbinieku iesaiste

Mārketings ir tā nozare, kas pastāvīgi mainās ar jaunām platformām vai programmatūrām, patērētāju maiņu vai ar jebkuru citu atjauninājumu. Tradicionālais mārketings nozīmē to, ka uzņēmums tiecas sazināties ar patērētājiem, pārvērst gadījuma lietotājus par lojāliem zīmolam un atrast arvien jaunus cilvēkus, kuriem nepieciešami jūsu uzņēmuma produkti vai pakalpojumi. Tomēr mūsdienu pasaulē, kurā samazinās uzticēšanās un uzticamības piesardzība starp zīmoliem un patērētājiem, iekšējais mārketings ir kļuvis tikpat svarīgs kā ārējais mārketings, pie kura esam pieraduši. Tāpēc darbinieku iesaiste uzņēmuma mārketinga aktivitātēs un uzticamības celšanā ir īpaši svarīga.

Darbinieku iesaiste – kāpēc tik svarīga?

Tikai 33 % pircēju uzticas zīmola ziņām, savukārt aptuveni 90 % klientu uzticas produktu vai pakalpojumu ieteikumiem no pazīstamiem cilvēkiem. Jūsu brendam piemīt uzticamība, ja to kopīgo kāda persona, un jūsu darbinieki var būt atslēga šāda veida ziņojumapmaiņai. Pikeritīsiet taču, vai ne?

Kā tas palīdzēs palielināt uzticamību zīmolam?

Es pats kā tirgotājs agrāk esmu bijis daudzās sanāksmēs ar citiem mārketinga komandas locekļiem, pārdošanas komandas locekļiem un bieži arī ar akcionāriem vai investoriem. Kad pienācis laiks man uzstāties, es esmu pārdomājis nesenās aktivitātes un gaidāmās akcijas. Manas daļas nozīmīgums vienmēr ir bijis informēt galvenos cilvēkus par to, kā mana nodaļa atbalsta pārdošanas iniciatīvas un sniedz ieguldījumu visaptverošā uzņēmuma stratēģijā un mērķos.

Tas, ko es nebiju darījis, strādāja pie tā, lai ikviens uzņēmuma loceklis piesaistītu “savu” mārketinga komandu, apbruņojot viņus ar tām pašām idejām, aizrautību un redzējumu, ko rada mārketinga nodaļa.

Zīmola mārketinga komandas locekļi katru dienu strādā, lai atrastu veidus, kā sazināties ar patērētājiem, izmantojot viņu emocijas. Bez šī savienojuma jūsu zīmols nekad neizcelsies cilvēku prātos, kad viņi būs gatavi pieņemt lēmumu par pirkumu – tomēr komanda, iespējams, ne vienmēr ir pamanījusi, ka ne katrs uzņēmuma darbinieks izjūt to pašu emocionālo saikni ar pavadīto darbu lielāko dzīves daļu.

Tas nenozīmē, ka cilvēki vienkārši iet iekšā un ienīst savu darbu. Varētu vienkārši būt, ka neviens nav izmantojis laiku, lai viņus motivētu, iedvesmotu viņus ar mērķa apziņu vai sniegtu viņiem pietiekami daudz informācijas, lai iegūtu lojalitāti.

Sava darba mīlēšana

Kad cilvēki mīl to, ko viņi dara, tas parādās arī ārēji. Viņi ir laimīgāki, runājot ar patērētājiem vai pārdevējiem pa tālruni vai klātienē, un viņi, visticamāk, uzņemsies to ievietot paši savos sociālo mediju kontos, kurās reklamē uzņēmumu.

Darbiniekiem vidēji ir desmit reizes vairāk sekotāju nekā viņu korporatīvo sociālo mediju kontiem, un, samazinoties dabiskajam plašsaziņas līdzekļu skaitam, tirgotājiem jāatrod papildu taktika, lai sasniegtu mērķauditoriju.

Darbiniekiem ir ne tikai lielāki organiski sekojumi, bet viņu amata vietas redz lielāks procents auditorijas, un tie pēc būtības ir uzticamāki patērētāju acīs. Jo vairāk cilvēku redzēs jūsu saturu, jo vairāk “laiku”, komentāru, klikšķu un vietņu apmeklējumu jūsu zīmols iegūs, kad tos ievieto darbinieks. Nevis tikai paša zīmola sociālajos saziņas kontos.

Ceram, ka sapratāt mūsu domu. Bet lai neapstātos tikai pie šīs tēmas, tad mēs iesakām papētīt portālu epadomi.lv. Tur mūsu draugu raksts par to, vai azartspēlēs var nopelnīt, vai tikai zaudēt.