Facebook cer radīt vairāk komentāru ar jaunu komentāru iesaistes statistiku

Kā visi droši vien jau tagad zina, iesaistes palielināšana tiek sasniegta Facebook, un jo īpaši komentāriem var būt liela ietekme. Diskusijas rosināšana Facebook algoritmam signalizēs, ka vairāk cilvēku vajadzētu rādīt šo ziņu, jo viņi, iespējams, vēlēsies arī pievienoties un dalīties savās domās par to pašu.

Facebook komentāri

Facebook par komentāriem

Facebook 2017. gadā izklāstīja šo īpašo savas ziņu plūsmas algoritma elementu, atzīmējot, ka: “Ja ziņa no lapas piesaista daudz, mēs reāllaikā varam saprast, ka šī ziņa jums varētu būt īslaicīgi nozīmīgāka, tāpēc mums vajadzētu parādīt, ka jūsu plūsmā ir lielāks saturs.”

Tāpēc komentāri ir svarīgi – panākt, lai cilvēki runātu par jūsu ziņu, var būt galvenā loma sasniedzamības maksimizēšanā. Un tagad Facebook vēlas dažiem lapas vadītājiem uzsvērt, cik svarīga var būt konkrēta iesaistīšanās. Facebook tagad vēlas izcelt precīzu ietekmi, kādu jūsu personīgie komentāri par ziņu var atstāt uz turpmāko sasniedzamību un iesaistīšanos.

“Skatīt vairāk ieskatu” par jūsu komentāru ietekmi, Facebook parādīs procentus, kas saistīti ar to, cik daudz citu reakciju un iespaidu jūsu ziņas ir guvušas, kad esat pievienoja komentāru, pamatojoties uz pēdējo 28 dienu datiem. Šos indikatorus var parādīt gan personiskajos, gan lapas atjauninājumos. Tas varētu pamudināt daudz vairāk cilvēku un lapu pārvaldniekus iesaistīties komentāros ar skaidriem datiem, kas precīzi parāda, kāda ietekme tam var būt.

Tas ir arī interesants laiks – FB Q2 veiktspējas pārskatā tiks ņemti vērā aprīļa, maija un jūnija mēneši ar vidējiem rādītājiem, kas publicēti, pamatojoties uz lietošanas statistiku pēdējās 30 dienās pirms mērīšanas laika. Tas nozīmē, ka, ja Facebook vēlas parādīt būtisku, teiksim, iesaistes pieaugumu, tai šajā mēnesī ir jāveic pēc iespējas vairāk aktivitāšu, kas pēc tam ļaus tai parādīt būtisku aktivitātes palielināšanos attiecīgajā periodā, kaut arī dati ir faktiski ir tikai iepriekšējo 30 dienu pārstāvis.

Iesaistes pieaugums

Tāpēc nebūsim pārsteigti, ja FB vēlas ziņot par iesaistes statistikas pieaugumu otrajā ceturksnī – ja vairāk cilvēku redz šos uzaicinājumus klipā, tad sāciet komentēt katru savu ziņu un atbildēt uz katru lietotāja komentāru, kas varētu izraisīt daudz vairāk aktivitāšu. Mēneša beigās varbūt šie redzamie procentuālie skaitļi daudz samazināsies, un tie neatspoguļos tik nozīmīgu lietotāju iesaistes pieaugumu, pamatojoties uz jūsu komentāriem. Bet līdz tam tam nebūs nozīmes – Facebook varēs ziņot par palielinājumu un izmantošanu, lai izceltu mainīgo veiktspēju.

Šādi uzvedņu iekļaušana varētu nozīmēt, ka vai nu Facebook redz iesaistes samazināšanos (tāpēc vēlas to atbalstīt), vai arī tas vienkārši mēģina pamudināt vairāk, lai palielinātu veiktspēju. Protams, FB neziņo par iesaistes statistiku kā pašsaprotamu, tas vienkārši nodrošina ikdienas un ikmēneša aktīvo lietotāju statistiku. Bet ik pa laikam tas publicē atjauninājumu par konkrētu iesaistīšanos.